Експерт пояснив, які наслідки матимуть зміни, впроваджені біля залізничного вокзалу в Києві

Експерт пояснив, які наслідки матимуть зміни, впроваджені біля залізничного вокзалу в Києві

В Києві завершено роботи на території біля вокзалу, метою яких було розвантаження площі навколо залізничного вокзалу. Тепер там стало більше вільного простору, а також введено значні обмеження на паркування. Meta.ua звернулося до громадського активіста, експерта у сфері транспорту та співзасновника організації «Пасажири Києва» Олександра Гречка з проханням роз’яснити наслідки цих змін для району головного вокзалу країни.

Експерт розповів, до чого призведуть зміни біля залізничного вокзалу у Києві

В тему — Генеральний прокурор Костін подав у відставку

Цей проєкт був розроблений спеціалістами київського Центру організації дорожнього руху, а транспортне моделювання Вокзальної площі здійснив Дмитро Беспалов. Вони виявили, що можливе покращення трафіку громадського та приватного транспорту на 40% завдяки таким змінам. Це не ідеальне рішення, але компроміс, який має покращити швидкість руху та зменшити затори, як тільки люди адаптуються. Наразі ми бачимо певне неприйняття цих змін.

Коли це закінчиться, люди зрозуміють, як це працює. Ніхто не захоче їхати туди зайвий раз, паркувати автомобіль так, щоб його забрав евакуатор. Таким чином, ефект поступово проявиться. Що стосується позитивного: проєкт було реалізовано з мінімальними витратами, було лише нанесено розмітку та встановлено помаранчеві стовпчики. Великих витрат не було, тому немає причин для нарікань. Водночас, є аналізований та промодельований корисний ефект, який ми побачимо згодом.

Це цікаво — Кількість пенсіонерів в Україні різко зменшується 

Велосипедні доріжки до вокзалу повинні відповідати затвердженій велоконцепції. Незважаючи на критику водіїв, чим більше велоінфраструктури буде видно, тим більше людей будуть її використовувати, включаючи й водіїв. Це, в свою чергу, може зменшити кількість заторів для інших водіїв. Часто ігнорують цей логічний зв’язок.

Враховуючи паркування на вулиці Симона Петлюри у напрямку до залізничного вокзалу, де автомобілі паркувалися «ялинкою», займалася півтори смуги руху. Раніше там була лише одна смуга для руху в напрямку вокзалу. Нині смуги розділені: одна для приватного транспорту, інша для громадського, та окрема смуга для велосипедистів. Це покращило ситуацію, адже тепер кожен вид транспорту має свою смугу. Більше не буде хаотичного паркування, за яке ніхто не платив. Поблизу київського вокзалу облаштовано 12 місць для паркування, включаючи паркінги та відкриті майданчики.

До речі — Син керівниці Хмельницької МСЕК почав позбуватися свого бізнесу після звільнення

Наявність велосмуги сприяє зменшенню незаконного паркування. Без цих смуг, інспекція з паркування мала б можливість лише штрафувати водіїв. Тепер же, коли водії залишають автомобілі на смузі громадського чи велотранспорту, це є підставою для їх евакуації. Згодом, це може призвести до того, що водії перестануть неправильно паркувати автівки, адже евакуація автомобіля не тільки коштує близько 2000 гривень, але й змушує їх потім шукати свій транспортний засіб.